Biuro prasowe Ford Polska

Ford podnosi poziom komfortu oraz wsparcia kierowcy w Mustangu Mach-E. Sprzedaż w pełni elektrycznego modelu przewyższa ośmiokrotnie sprzedaż Mustangów z silnikiem benzynowym

Ford Mustang Mach-E 1 od dziś staje się jeszcze bardziej atrakcyjny dla kierowców decydujących się na zmianę samochodu spalinowego na elektryczny – do oferty wchodzą udoskonalone systemy wsparcia kierowcy, elementy podnoszące komfort i urozmaicenia stylistyczne.

  • Nowości w Fordzie Mustangu Mach-E to między innymi zaawansowany inteligentny tempomat 2.0, możliwość holowania przyczepy do 1500 kg oraz nowe, atrakcyjne lakiery
  • Model Premium z napędem na tylne koła poszerza ofertę dzięki 19-calowym felgom w standardzie, adaptacyjnym reflektorom LED i fotelom z ośmiostopniową elektryczną regulacją
  • Mustang Mach-E potwierdza rosnące zainteresowanie samochodami z napędem elektrycznym – w 2022 roku na jednego sprzedanego Mustanga z napędem benzynowym przypadało osiem elektrycznych

Mustang Mach-E oferuje teraz w standardzie opracowany przez Forda inteligentny tempomat (Intelligent Automated Cruise Control 2.0), 2 który ma zdolność przetwarzania informacji z systemu nawigacji i przedniej kamery i wykorzystuje je do automatycznego dostosowania prędkości pojazdu. Działa nie tylko w zakresie znaków ograniczenia prędkości, ale także znajdujących się w pobliżu zakrętów, nawrotów i rond.

Kierowcy mogą także bez problemu holować większe przyczepy, również kempingowe, ponieważ modele Mustang Mach-E z napędem na tylną oś i wszystkie koła, wyposażone w akumulator o pojemności 88 kWh, zyskały zdolność holowania do 1500 kg – wcześniej było to 1000 kg. 3

Około 80 procent klientów, którzy dotychczas kupili elektrycznego Forda Mustanga, przesiadło się z samochodów innych marek, aby dołączyć do Forda na jego drodze ku elektryczności. Pierwszy elektryczny model w rodzinie Mustangów pokonał również swoich spalinowych braci – w 2022 roku na jednego sprzedanego Mustanga 4 z napędem benzynowym przypadało osiem elektrycznych.

„Mustang Mach-E został opracowany od podstaw, aby zagwarantować kierowcom zniewalające osiągi i charakter legendarnego sportowego Mustanga. Obecnie sprawiliśmy, że pierwszy SUV, będący członkiem rodziny Mustanga, jest jeszcze bardziej kuszący dla rosnącej grupy klientów, gotowych na zmianę samochodu spalinowego na elektryczny – powiedział Martin Sander, dyrektor generalny Ford Model e w Europie.

Od dziś również nabywcy Mustanga Mach-E skorzystają z szerszej gamy modelowej i większego wyboru elementów służących personalizacji. Wersja wyposażenia Premium, wcześniej dostępna tylko w modelach z napędem na wszystkie koła, jest teraz oferowana w modelach z napędem na tylną oś i z akumulatorem o pojemności 88 kWh, wydłużającym zasięg. W wyposażeniu standardowym znajdują się 19-calowe felgi aluminiowe, adaptacyjne reflektory LED z funkcją automatycznego włączania świateł drogowych,2 fotele kierowcy i pasażera z elektryczną, ośmiostopniową regulacją, a także czerwone zaciski hamulcowe oraz czarne dodatki stylistyczne.

Przyciągające uwagę lakiery nadwozia Vapor Blue i Carbonized Grey są teraz dostępne dla całej gamy Mustanga Mach-E, wraz z dwoma dodatkowymi wzorami felg.

# # #                                 

1 Zgodnie ze Światową Zharmonizowaną Procedurą Badania Pojazdów Lekkich (WLTP). Przy w pełni naładowanym akumulatorze można osiągnąć zasięg do 600 km (przewidywana wartość docelowa wg WLTP), zależy to od serii i konfiguracji montowanego akumulatora. Rzeczywisty zasięg pojazdu może różnić się od deklarowanego w zależności od wielu czynników (warunków pogodowych, stylu jazdy, profilu trasy, stanu technicznego pojazdu i wieku oraz kondycji akumulatora litowo-jonowego).

2 Systemy asystenckie wspomagania są uzupełnieniem uwagi kierowcy ale nie zastępują oceny sytuacji i konieczności kontrolowania przez niego pojazdu.

3 Masa przewożonych ładunków ograniczona jest dopuszczalną masą pojazdu i rozkładem tej masy na osie.

6 Ford Mustang – homologowana emisja CO2 na poziomie 256-284 g/km i homologowane zużycie paliwa 11,2-12,4 l/100 km, wg WLTP.

Deklarowane zużycie paliwa/zużycie energii w cyklu WLTP, emisja CO2 i zasięg napędu elektrycznego mierzone są zgodnie z wymaganiami i specyfikacjami technicznymi zawartymi w rozporządzeniach europejskich (WE) 715/2007 i (UE) 2017/1151 w aktualnym brzmieniu. Przyjęta obecnie procedura testowa pozwala na porównanie wyników uzyskanych przez różne typy pojazdów oraz różnych producentów.

Obserwuj Ford Polska – Samochody Dostawcze

Newsletter

Zapisz się do naszego newslettera, jeśli chcesz być na bieżąco. Wszystkie ważne informacje otrzymasz bezpośrednio na swój adres e-mail.