Elektryfikacja stanowi bardzo ważną rolę w strategii marki, która ma na celu przyspieszenie rozwoju elektromobilności w Europie, w związku z wizją zakończenia sprzedaży nowych samochodów osobowych i dostawczych zasilanych paliwami kopalnymi do 2035 roku. To wizja zgodna z ustaleniami Komisji Europejskiej dotyczącymi redukcji emisji CO2 pochodzącej z transportu, którą na naszym rynku będzie realizował Grzegorz Handzlik w szeregach Ford Polska.
Grzegorz Handzlik z branżą motoryzacyjną jest związany nieprzerwanie od 1995 roku. Zdobywał doświadczenie w dużych koncernach motoryzacyjnych w Polsce oraz w Europie. Odpowiadał między innymi za rozwój sieci dilerskiej, marketing, prognozowanie popytu na rynku motoryzacyjnym oraz projektowanie i wdrażanie strategii sprzedaży samochodów osobowych.
– Jestem podekscytowany dołączeniem do Forda – postępowej marki ze wspaniałą historią. Jestem gotowy by stawić czoła wyzwaniom rynku samochodowego. Benzyna i prąd w moich żyłach mówią mi, że czeka mnie wielka przygoda – powiedział Grzegorz Handzlik.
Grzegorz Handzlik ukończył w 1996 roku studia magisterskie na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie na kierunku ekonomia. Jego pasją są książki historyczne, szczególnie dużo uwagi poświęca literaturze opisującej dokonania wielkich postaci ze świata polityki i biznesu. Ceni także aktywne spędzanie czasu – w wolnych chwilach chętnie biega, a także uprawia kolarstwo długodystansowe.
– Bardzo się cieszę na nadchodzące wyzwania. Mam przeczucie, że wspólnie z Grzegorzem marka Ford będzie odnosiła kolejne sukcesy na polskim rynku – powitał nowego dyrektora sprzedaży Attila Szabó, prezes i dyrektor zarządzający Ford Polska.