Zrobiliśmy niedawno coś, co może wydawać się nietypowym krokiem dla producenta samochodów – zainicjowaliśmy akcję Park the Car, zachęcając użytkowników samochodów do aktywnego pokonywania krótszych dystansów. Jako partner imprezy sportowej RideLondon-Essex w Wielkiej Brytanii, która odbyła się 28 maja, skorzystaliśmy z okazji, aby poinformować o tym jeszcze szersze grono – pracownicy Forda nosili podczas wolontariatu na 100-milowej trasie specjalne koszulki, a nasz team kolarzy ubrany był w koszulki rowerowe Park the Car.
Na imprezie nie zabrakło również pojazdów Forda, w tym elektrycznych modeli Mustang Mach-E 1 i E‑Transit 1, a także Kugi Plug-In Hybrid, prowadzonej przez dyrektora wyścigu RideLondon Classique (trzydniowy wyścig etapowy UCI Women’s World Tour). Byliśmy również podczas tego wydarzenia sponsorem tytularnym rywalizacji „Queen of the Mountains”.
We Francji wspieramy kolarzy, współpracując z zespołem Rockrider Ford Racing Team uczestniczącym w wyścigach Pucharu Świata UCI w kolarstwie górskim. Przez resztę roku trasy zawodów będą wiodły przez Europę, Kanadę i Stany Zjednoczone, przemierzając łącznie dziewięć krajów. To pełne przygód przedsięwzięcie, które wpisuje się w nasze DNA, co podkreślają takie modele jak Explorer, 2 Bronco 3 i Ranger. 4 Zespół będzie dumnie prezentował nasze logo za sprawą floty pojazdów Forda, więc wypatrujcie ich uważnie.
Jeśli planujecie krótką podróż z okazji Światowego Dnia Roweru, rozważcie zaparkowanie samochodu i skorzystanie z roweru. Kto wie, być może pewnego dnia to właśnie wy weźmiecie udział w takich zawodach jak RideLondon-Essex lub w Pucharze Świata UCI w kolarstwie górskim.
###
1 Zgodne ze Światową Zharmonizowaną Procedurą Badania Pojazdów Lekkich (WLTP). Przy w pełni naładowanym akumulatorze Mustang Mach-E może osiągnąć zasięg do 600 km, dla E-Transita jest to 317 km (przewidywana odległość docelowa wg WLTP), zależy to jednak od serii i konfiguracji montowanego akumulatora. Rzeczywisty zasięg pojazdu może różnić się od deklarowanego w zależności od wielu czynników (warunków pogodowych, stylu jazdy, profilu trasy, stanu technicznego pojazdu i wieku oraz kondycji akumulatora litowo-jonowego).
2 Oficjalne dane homologacyjne dotyczące zasięgu zostaną podane przed rozpoczęciem sprzedaży.
3 Ford Bronco – potwierdzona homologacją emisja CO2 326-338 g/km, homologowane zużycie paliwa 13,7-14,2 l/100 km. Deklarowane zużycie paliwa/energii, emisje CO2 są określane zgodnie z rozporządzeniem (UE) 2018/858.
4 Ford Ranger – potwierdzona homologacją emisja CO2 208-315 g/km wg WLTP i homologowane zużycie paliwa 7,9-13,8 l/100 km wg WLTP. Dane emisji CO2 i zużycia paliwa mogą się różnić w zależności od wersji pojazdów oferowanych na poszczególnych rynkach. Deklarowane zużycie paliwa/zużycie energii w cyklu WLTP, emisja CO2 i zasięg napędu elektrycznego mierzone są zgodnie z wymaganiami i specyfikacjami technicznymi regulaminów europejskich (WE) 715/2007 i (WE) 2017/1151 w aktualnym brzmieniu. Przyjęta obecnie procedura testowa pozwala na porównanie wyników uzyskanych przez różne typy pojazdów różnych producentów.