Mustang po raz kolejny znalazł się na szczycie globalnej listy sprzedaży samochodów sportowych 1 i nie oddał pozycji lidera w rankingu najlepiej sprzedających się samochodów sportowych w Ameryce 2 (według danych S&P Global Mobility).
Ford sprzedał w czasie ostatniej dekady na całym świecie prawie milion Mustangów. Sportowy samochód jest dostępny na 85 rynkach, a najnowszy Mustang siódmej generacji cieszy się coraz większym zainteresowaniem zarówno w salonach, jak i na torach wyścigowych. Każdy fan Mustanga znajdzie coś dla siebie, od Mustanga GT coupe i kabriolet 3 po Mustanga Dark Horse 4 i 815-konnego 5 Mustang GTD. 6
Sukces Mustanga na rynkach znajduje odzwierciedlenie na w sporcie. Poza wyścigami endurance w IMSA, NASCAR i Australian Supercars, Ford nadal wystawia Mustanga w seriach na całym świecie, a także w jednomarkowej serii Mustang Challenge.
Duch rywalizacji jest częścią kultury Forda od początku i jest oczywiste, że dzięki sportom motorowym pojazdy Forda, w tym Mustang, stają się jeszcze lepsze. Starty Mustanga na torach i inżynieria inspirowana wyścigami są częścią jego charakteru od 61 lat, czego dowodem są rozwiązania takie jak Drift Brake, aktywne elementy aerodynamiczne Mustanga GTD i konstrukcja z włókna węglowego, a także drobne detale poprawiające osiągi, oszczędność lub pewność za kierownicą.
# # #
1 Na podstawie danych S&P Global Mobility z marca 2025 r., sumujących sprzedaż wg danych z oficjalnych źródeł rządowych oraz pozarządowych z 80 krajów, które obejmują 95 procent globalnych rejestracji. Sportowe coupe, zgodnie z definicją S&P Global Mobility, to zarówno dwudrzwiowe coupe jak i kabriolety.
2 Na podstawie danych S&P Global Mobility o rejestracjach nowych pojazdów we wszystkich segmentach samochodów sportowych w roku 2024 w USA.
3 Mustang GT, emisja CO2 273-282 g/km, przewidywane zużycie paliwa 12-12,4 l/100 km wg WLTP.
4 Mustang Dark Horse, homologowana emisja CO2 279-282 g/km, przewidywane zużycie paliwa 12,2-12,4 l/100 km wg WLTP.
Deklarowane zużycie paliwa/zużycie energii w cyklu WLTP, emisja CO2 i zasięg napędu elektrycznego mierzone są zgodnie z wymaganiami i specyfikacjami technicznymi regulacji europejskich (WE) 715/2007 i (WE) 2017/1151 w aktualnym brzmieniu. Przyjęta obecnie procedura testowa pozwala na porównanie wyników uzyskanych przez różne typy pojazdów oraz różnych producentów.
5 Informacje o produktach zawierają kalkulacje firmy Ford, dotyczące modeli w specyfikacji amerykańskiej i mogą różnić się od parametrów modeli dostępnych w sprzedaży poza Stanami Zjednoczonymi. Patrz przypis 6. poniżej.
6 Oficjalne dane homologacyjne dotyczące zużycia paliwa i emisji CO2 zostaną podane przed rozpoczęciem sprzedaży. Zgodnie ze Światową Zharmonizowaną Procedurą Badania Pojazdów Lekkich (WLTP).

