- Mustang Mach-E zyskuje w roczniku modelowym 2025 nowe atuty, między innymi trzy wyraziste lakiery i felgi aluminiowe dla wersji podstawowej i Premium
- Nowy zintegrowany przełącznik umożliwia zarówno sterowanie wycieraczkami, jak i kierunkowskazami; dźwignia zmiany biegów przenosi się na kolumnę kierownicy, co uwalnia miejsce na dodatkowy schowek w konsoli środkowej
- Pompa ciepła jest teraz standardem we wszystkich wersjach, co pozwala na bardziej efektywne ogrzewanie kabiny i potencjalnie zwiększa zasięg podczas jazdy w chłodniejsze dni
Sportowe dodatki stylistyczne, więcej przestrzeni we wnętrzu i nowa pompa ciepła minimalizująca zużycie energii, zwłaszcza podczas chłodnych dni, zostały dodane do oferty Mustanga Mach-E na rok 2025, co stanowi odpowiedź na postulaty klientów, którzy już mogą cieszyć się z jazdy elektrycznym SUV-em.
Mustang Mach-E 2025 zyskał na atrakcyjności dzięki trzem nowym, żywym opcjom kolorystycznym nadwozia: Velocity Blue, Molten Magenta i Terrain. Z przodu dodano elegancki, pomalowany na czarno splitter, a model GT wyróżnia się również nowym, sportową, czarną przednią osłoną. Efektowne wzory felg aluminiowych, wcześniej dostępne wyłącznie w wersjach Premium są teraz na wyposażeniu modeli podstawowych, a w ofercie elementów opcjonalnych dla wersji Premium znalazły się rzucające się w oczy 19-calowe czarne felgi.
„W ciągu ostatnich czterech lat zbudowaliśmy silne relacje z naszymi klientami i nadal wprowadzamy udoskonalenia, opracowane na podstawie ich opinii” – powiedziała Donna Dickson, główny inżynier projektu Mustang Mach-E. „Naszym celem jest stworzenie dla nich najlepszej wersji Mustanga Mach-E, a to oznacza zaoferowanie im elementów i wyposażenia, o które prosili, jak nowa pompa ciepła i zwiększenie przestrzeni na przednich fotelach”.
Wewnątrz odświeżono interfejs SYNC 4A2, dźwignia zmiany biegów została przeniesiona z konsoli środkowej na kolumnę kierownicy, a zarządzanie wycieraczkami i kierunkowskazami przejął nowy zintegrowany sterownik dźwigniowy. Zwalnia to miejsce w konsoli środkowej na dodatkowy schowek i zapewnia bardziej przejrzysty wygląd.
Dodatkowa pompa ciepła, umieszczona w przedniej części Mustanga Mach-E, umożliwia bardziej energooszczędne ogrzewanie kabiny, co przynosi korzyści szczególnie w chłodniejsze dni. Pompa ciepła, zmniejszając pobór energii z akumulatora, może zwiększyć zasięg pojazdu.
Mustang Mach-E, pierwszy w pełni elektryczny samochód osobowy Forda, pojawił się w Europie w 2021 roku i od momentu rynkowego debiutu osiągnął na naszym kontynencie sprzedaż niemal 90 000 egzemplarzy3. Najnowsze zmiany modelowe stanowią kolejną fazę nieustannego procesu udoskonalania Mustanga Mach-E i wprowadzania zmian, które spełnią oczekiwania klientów, zarówno poprzez bezprzewodowe aktualizacje oprogramowania, jak i modernizacje podzespołów i wyposażenia.
# # #
1 Zasięg do 600 km przy w pełni naładowanym akumulatorze Mustanga Mach-E z napędem na tylną oś i opcji o zwiększonym zasięgu. Szacowany dystans według Ogólnoświatowej Zharmonizowanej Procedury Testów Pojazdów Lekkich (WLTP). Przedstawione dane służą do celów porównawczych i powinny być zestawiane wyłącznie z danymi dotyczącymi innych pojazdów testowanych zgodnie z tymi samymi procedurami technicznymi. Rzeczywisty zasięg zależy od takich czynników, jak temperatura, styl jazdy kierowcy, profil trasy, stan techniczny pojazdu, wiek i kondycja akumulatora litowo-jonowego.
2 Nie prowadź samochodu, gdy jesteś zdekoncentrowany oraz podczas korzystania z urządzeń mobilnych. W miarę możliwości korzystaj z systemów sterowania głosem. Niektóre systemy mogą nie być dostępne, kiedy pojazd znajduje się w ruchu. Nie wszystkie systemy są kompatybilne ze wszystkimi telefonami
3 Na podstawie danych o sprzedaży Forda.

