Biuro prasowe Ford Polska

Ford Fund zmienia nazwę na Ford Philanthropy: odnowiona identyfikacja wizualna odzwierciedla 75-letnią tradycję społecznego zaangażowania i wartości Forda

Fundusz Ford Motor Company (Ford Fund), charytatywny oddział producenta samochodów, ogłosił dzisiaj, że zmienia nazwę na Ford Philanthropy. Ewolucja odzwierciedla 75-letnie tradycje społecznego zaangażowania Forda na całym świecie. Oddział Ford Motor Company przekazał od 1949 roku 2,3 miliarda dolarów w formie darowizn, a Ford Philanthropy będzie konsekwentnie inwestować w rozwiązania, które zaspokajają wyjątkowe potrzeby lokalnych społeczności.

  • Ford Fund, charytatywny oddział Ford Motor Company, nazywa się obecnie Ford Philanthropy
  • Od 1949 roku spółka Ford i Ford Found przekazały na cele dobroczynne 2,3 miliarda dolarów. Tylko w roku 2023 z ofiarowanych 73,7 miliona dolarów skorzystało bezpośrednio 3,5 miliona potrzebujących
  • Ze zmianą identyfikacji marki wiąże się również publikacja rocznego raportu wynikach działalności Ford Philanthropy

Strategiczna zmiana identyfikacji marki nie tylko odzwierciedla świeże i nowoczesne spojrzenie, ale także podkreśla niezmienność misji Forda, której celem jest czynienie świata lepszym. Chociaż wizerunek marki Ford Philanthropy ulegnie zmianie, jej partnerzy społeczni, model finansowania, sieć ośrodków i priorytety – wykorzystanie wiedzy Forda w zakresie mobilności do poszerzania dostępności podstawowych usług, kształcenie pod kątem przyszłości zawodowej i przedsiębiorczości – pozostają takie same.

„Dobroczynność jest integralną częścią historii i wartości Forda od samego początku firmy” – powiedziała Mary Culler, prezes Ford Philanthropy. „Nowy wizerunek marki podkreśla naszą bogatą historię i lepiej odzwierciedla podstawową misję, jaką jest współpraca w ramach społeczności, dzięki czemu potrzebujący pomocy mogą iść naprzód i piąć się w górę. Niezależnie od tego, czy zapewniamy rodzinom dostęp do świeżej żywności, pomagamy sąsiadom odbudować się po klęskach żywiołowych, czy też zwiększamy szanse na karierę w branży związanej z motoryzacją, z pasją oddajemy się współpracy z naszymi lokalnymi partnerami i pracownikami-wolontariuszami, budując równość i stymulując postęp w społecznościach Forda na całym świecie.”

Poza przeprowadzeniem zmian wizerunkowych, Ford Philanthropy opublikował również swój roczny raport oddziaływania z najważniejszymi danymi dotyczącymi 2023 r.:

  • 73,7 miliona dolarów dotacji na cele dobroczynne, przekazanych przez Ford Motor Company i Ford Philanthropy
  • Bezpośrednie wsparcie 3,5 miliona potrzebujących poprzez programy i działania partnerskie
  • Współpraca z 470 organizacjami non-profit i instytucjami samorządowymi
  • 55 000 godzin wolontariatu pracowników Forda w 31 krajach

Więcej informacji zamieszczono na stronie www.fordphilanthropy.org, zapraszamy też do śledzenia profili @FordPhilanthropy w serwisach Facebook oraz Instagram.

Dokumenty do pobrania

Obserwuj Ford Polska

Obserwuj Ford Polska – Samochody Dostawcze

Chcesz otrzymywać informacje prasowe na swój adres e-mail?

Zapisz się do naszej bazy kontaktów, jeśli chcesz być na bieżąco. Wszystkie ważne informacje otrzymasz bezpośrednio na swój adres e-mail.

Ściśle niezbędne pliki cookies

Te pliki cookies są niezbędne do poruszania się po witrynie i korzystania z jej poszczególnych funkcji. Gromadzone informacje dotyczą sposobu korzystania z witryny internetowej i umożliwiają nam zapewnienie żądanych przez Państwa usług.