„Nasza doskonała passa trwa już od czterech pokoleń klientów i przetrwała dłużej, niż całe życie wielu innych popularnych produktów konsumenckich, w tym płyt kompaktowych i odtwarzaczy mp3, a także całej branży stacjonarnych wypożyczalni wideo” – mówi Robert Kaffl, dyrektor ds. sprzedaży w USA.
Seria F wciąż się rozwija i w 2023 r. ma też na koncie drugi rekord. Utrzymała pozycję najlepiej sprzedającego się modelu w Stanach Zjednoczonych od 42 lat z rzędu1. Sukces serii F jest świadectwem zaangażowania zespołu Forda w dążenie do doskonałości, innowacyjności i zrozumienia potrzeb klientów. Pick-upy Forda legitymują się oznaczeniem Built Ford Tough®, będącym wyrazem ich wytrzymałości, niezawodności i wszechstronności, na których klienci mogą polegać od niemal pół wieku.
Seria F pokazuje również, w jaki sposób wprowadzane są w Fordzie innowacje. Ostatnio są to nowe rozwiązania cyfrowe: systemy takie jak Pro Power Onboard2, który pomaga klientom w utrzymywaniu zasilania w miejscu pracy, a także w zasilaniu gospodarstw domowych w przypadku przerwy w dostawie prądu. Pick-up oferuje także funkcje, które ułatwiają korzystanie z haka holowniczego i holowanie przyczepy, a nawet system BlueCruise, który umożliwia jazdę autostradą bez konieczności używania rąk przez kierowcę3.
Jednym z kluczy do sukcesu serii w 2023 roku jest różnorodność układów napędowych Forda. Firma rozumie, że właściciele tego typu samochodów mają wyjątkowe potrzeby, niezależnie od tego, czy korzystają z nich na placu budowy, w gospodarstwie rolnym, czy też wybierają się na weekendową wycieczkę.
Ford F-150® PowerBoost Hybrid zdobył ostatnio tytuł najlepiej sprzedającego się pełnowymiarowego pick‑upa hybrydowego w Ameryce1 i zajmuje drugie miejsce wśród pick‑upów wszystkich segmentów, za Fordem Maverick®.
Elektryfikacja serii F wyraźnie nabiera rozpędu – F-150 Lightning® jest najlepiej sprzedającym się pełnowymiarowym elektrycznym pickupem w USA,1 wpisując trzeci laur do sukcesu amerykańskich pick‑upów Forda. F-150 Lightning jest doskonałym przykładem zaangażowania Forda w zrównoważony rozwój motoryzacji bez ograniczeń w zakresie mocy i osiągów.
Przyszłość serii F zapowiada się optymistycznie – w pierwszej połowie 2024 roku planowane jest rozpoczęcie produkcji nowych modeli F-150 z napędem benzynowym i hybrydowym. Skupienie się koncernu na dalszym konstruowaniu modeli benzynowych, hybrydowych i elektrycznych wynika z planów oferowania każdemu klientowi samochodu użytkowego, który idealnie wpasuje się w jego styl życia.
Długotrwałe tradycje serii F są nie tylko wynikiem ciągłego dążenia do doskonalenia modeli Forda, ale także odzwierciedleniem zaufania między firmą a klientami. „Jesteśmy głęboko wdzięczni za możliwość służenia naszym klientom i zobowiązujemy się do dalszego pomagania w rozwoju ich firm każdego dnia” – deklaruje Robert Kaffl.
1 Na podstawie całkowitej sprzedaży od 1977 do listopada 2023 r. i wewnętrznych prognoz Forda.
2 Szczegółowe informacje na temat korzystania zamieszczono w instrukcji obsługi.
3 Ford BlueCruise wymaga aktywacji modemu i abonamentu na usługi powiązane z komunikacją sieciową, zapewniającego regularne aktualizacje map, aplikacji FordPass®. Pojazdy wyposażone w Ford BlueCruise są dostarczane z 90-dniowym okresem próbnym lub 3-letnim planem usługi BlueCruise powiązanych z komunikacją sieciową, po którym wymagany jest zakup abonamentu.