Biuro prasowe Ford Polska

Firma Ford Polska wyróżniona nagrodą eMobility Media Awards w kategorii „Kampania medialna roku”

Firma Ford Polska została wyróżniona w pierwszej, historycznej edycji konkursu eMobility Media Awards w kategorii ”Kampania medialna roku”.

  • Ford Polska została laureatem pierwszej, historycznej edycji konkursu eMobility Media Awards.
  • Kapituła konkursu doceniła kompleksowe i niestandardowe działania marki w zakresie promocji elektromobilności.

Duże wyróżnienie dla marki Ford

W trakcie gali wręczenia nagród organizatorzy podkreślili niespotykane dotychczas na polskim rynku zaangażowanie marki w promocję elektromobilności.

– Nowoczesne kampanie to nie tylko jednostronny przekaz, ale kompleksowe działania, w których nastawieni jesteśmy na dialog z odbiorcą. Nagroda w tej kategorii pokazuje, że wykorzystanie dwustronnej komunikacji gwarantuje dotarcie i zaangażowanie potencjalnych klientów. Tym samym redefiniuje standardy komunikacji na polskim rynku. Lider tej organizacji swoim zaangażowaniem jednocześnie uwiarygadnia przekaz i staje się cenionym ekspertem w branży – podkreśliła kapituła konkursu.

W minionym roku firma Ford prowadziła intensywną kampanię skierowaną na popularyzację i promocję samochodów elektrycznych i elektromobilności. W tym celu wykorzystano zarówno płatny przekaz reklamowy, intensywne działania e-commerce, jak i aktywność public relations oraz w mediach społecznościowych. W działania komunikacyjne w mediach społecznościowych zaangażowani byli również autoryzowani dilerzy firmy Ford.

Przedmiotem tej kampanii był oczywiście głównie Ford Mustang Mach-E – pierwszy, stworzony całkowicie od podstaw elektryczny SUV Forda. Jego wyjątkowość potwierdzili dziennikarze i pierwsi klienci, od których zebrano niezwykle pozytywne recenzje. Samochód zaskakuje wyjątkowo dalekim zasięgiem, niezwykłymi osiągami i przyjemnością jazdy, a także bogatym i innowacyjnym wyposażeniem.

– Ta nagroda to dla nas olbrzymie wyróżnienie za ostatni rok i konsekwentne budowanie wizerunku marki Ford w Polsce. Bardzo dziękuję całemu zespołowi, naszym dilerom i klientom – powiedział Piotr Pawlak, prezes i dyrektor zarządzający Ford Polska.

Pierwsza, ale nieostatnia edycja

eMobility Media Awards to wspólny projekt Polskiego Stowarzyszenia Paliw Alternatywnych i PRESS-SERVICE Monitoring Mediów. To największa na polskim rynku inicjatywa mająca na celu docenienie osób i podmiotów działających na rzecz budowania świadomości społecznej w zakresie elektromobilności.

Nagrody eMobility Media Awards przyznano w 16 kategoriach. Poza kampanią medialną roku wybrano także m.in. motoryzacyjną markę roku, medium roku, samochód elektryczny roku czy podcast roku. Statuetki rozdano na gali, która odbyła się 7 października br., podczas Kongresu Nowej Mobilności w Łodzi.

Obserwuj Ford Polska – Samochody Dostawcze

Newsletter

Zapisz się do naszego newslettera, jeśli chcesz być na bieżąco. Wszystkie ważne informacje otrzymasz bezpośrednio na swój adres e-mail.