Biuro prasowe Ford Polska

Ford Service Pro: wyjątkowe połączenie oferty produktowej i usług skierowane do klientów biznesowych. Minimalizacja kosztów i liczne udogodnienia w obsłudze serwisowej, także dla małych i średnich flot

Samochody dostawcze i użytkowe zarabiają dla firmy tylko wtedy, gdy są w pełni sprawne. Przestoje spowodowane usterkami, uszkodzeniami i innymi przypadkami losowymi zawsze generują straty. Aby je zminimalizować i zapewnić firmom ciągłość korzystania z samochodu w takich wypadkach, powstał specjalny program Ford Service Pro.

  • Spójne standardy i procesy obsługi serwisowej jako klucz do skrócenia czasu możliwego wyłączenia z eksploatacji pojazdów dostawczych.
  • Gwarancja pomocy w zapewnieniu auta zastępczego, optymalizacja kosztów serwisowych oraz pierwszeństwo obsługi w przypadku napraw pilnych.

Ford Service Pro to połączenie pełnego pakietu produktów oraz usług. Program ten ma jeden cel – zminimalizować okresy przestoju i zmniejszyć koszty eksploatacji pojazdów. Standardy programu Ford Service Pro zapewniają wysoki priorytet obsługi, zawierają rozwiązania dla napraw pilnych oraz serwis „od ręki” w nagłych przypadkach. Dodatkowo Program oferuje elastyczny czas pracy serwisów, rozszerzone godziny otwarcia warsztatów oraz zastępcze pojazdy dostawcze – wszystko po to, aby każda firma mogła pracować bez przeszkód nawet w przypadku losowych zdarzeń.

Największe korzyści programu Ford Service Pro

Największą wartością zarówno dla Forda, jak i jego klientów jest minimalny czas obsługi, dzięki czemu ewentualne wyłączenie auta z floty pojazdów trwa zdecydowanie krócej, niż w przypadku standardowych usług serwisowych. Sama naprawa pojazdu unieruchomionego powinna trwać nie dłużej niż dobę. Jeśli jednak serwis, który zajmuje się konkretnym pojazdem, nie posiada odpowiedniej do naprawy części, klientowi oferowany jest samochód zastępczy. Naprawa uszkodzonego pojazdu kontynuowana jest niezwłocznie po otrzymaniu części. Jeśli klient planuje oddać auto do serwisu na naprawy bieżące lub serwis, standardowa wizyta jest umawiana w terminie do trzech dni od zgłoszenia. Oczywiście kiedy pojazd jest naprawiany, można skorzystać z samochodu zastępczego.

Przedłużone godziny otwarcia wielu serwisów zapewniają większą elastyczność i możliwość pracy zgodnie z indywidualnym harmonogramem użytkowników. Wszystkie serwisy Forda są otwarte od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 19:00 i w soboty od 8:00 do 13:00. A jeśli klient odda samochód do 17:30, to już następnego dnia do 8:30 będzie gotowy do odbioru. To wszystko oznacza, że klient nie straci całego dnia na serwis, a auto będzie mogło pracować bez przestojów.

Ponadto wykwalifikowani i wyszkoleni zgodnie z najwyższymi standardami technicznymi Forda mechanicy, posiadający doświadczenie i wiedzę, zapewniają fachową obsługę pojazdów użytkowych marki. Co więcej, w serwisach dedykowanych samochodom użytkowym przeprowadzane są także regularnie, obowiązkowe badania techniczne. Jeśli podczas kontroli zostaną wykryte lub zdiagnozowane jakiekolwiek nieprawidłowości, serwis szybko wykona niezbędne naprawy w atrakcyjnej cenie.

Maksimum korzyści, minimum strat

Program Ford Service Pro został stworzony z myślą o minimalizowaniu strat użytkowników pojazdów dostawczych i użytkowych marki Ford, powstałych na skutek awarii lub uszkodzeń. Bez znaczenia, czy klientem jest posiadacz floty kilkudziesięciu pojazdów w dużej firmie, czy przedsiębiorca posiadający tylko jedno auto dostarczające towar do sklepu. Dedykowany serwis zrobi wszystko, aby naprawa trwała jak najkrócej. Co więcej, rezerwując usługę Express Service, klient ma gwarancję, że oszczędzi maksimum czasu. W jaki sposób? Otóż dzięki jednoczesnej pracy dwóch techników czynności serwisowe czy przegląd wykonywany jest w możliwie najkrótszym czasie – nawet jednej godziny. Oznacza to szybszy powrót pojazdu do pracy. Istnieje również możliwość odbioru samochodu i jego zwrotu z dowolnego miejsca, wskazanego przez klienta.

– Ford jest liderem rynku pojazdów dostawczych w Europie i wiceliderem w Polsce – powiedział Piotr Pawlak, prezes i dyrektor zarządzający Ford Polska Sp. z o.o. Wynika to nie tylko z szerokiej gamy dostępnych modeli, nowoczesnych i oszczędnych jednostek napędowych, bogatego wyposażenia, czy też prawie nieograniczonych możliwości zabudów. Na tę pozycję składają się także: atrakcyjne finansowanie pojazdów oraz nieustająca dbałość o obsługę klienta. W tym ostatnim punkcie wspiera nas doskonale wyszkolona i profesjonalna kadra naszych autoryzowanych serwisów. Wprowadzając wraz z nimi taki program jak Ford Service Pro jesteśmy przekonani, że wspólnie odniesiemy sukces – dodał Piotr Pawlak.

Dokumenty do pobrania

Obserwuj Ford Polska – Samochody Dostawcze

Newsletter

Zapisz się do naszego newslettera, jeśli chcesz być na bieżąco. Wszystkie ważne informacje otrzymasz bezpośrednio na swój adres e-mail.